ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Tuesday, November 16, 2010

Selamat Hari Raya AidilAdha :)

"ada rasa nak bagi penampaq 100x tak kat dia neh ? =.="

ehem ehemmm !
artis nak bg ucapan weyy.
bagi laluan,bagi laluan.
pe kejadahnyaa tetiba aku ngaku artis neh ? =.="
sila abaikan budak ta cukop umor neh ok ?
*err. aku da 19 tau. HEH*
ok ok. diam. fokus pada tajuk kita hari neh. ceewah ! ekeke ;p

esok 17/11/2010,
itu bermakna kita da smbut raya haji kan ?
cepat betol masa berlalu ~ haihh
tup tup, da raya haji >.<
seperti yg kita semua tahu,
majoriti semua para bloggers da pakat2 -
boh entry pasal raya haji neh kan ?
so,aku kat sini pon nak gak laa amek kesempatan yg ada neh.
tamauu laa ketinggalan zaman lagi seperti selalu. ekeke ;p
*ayat cm bangang. lempang mau tak ?*


"Selamat Hari Raya Aidiladha" aku ucapkan -
dekat semua para Bloggers.
tak ketinggalan juga,family aku yg tersayang terutamanya -
mama aku yg tercinta :)
dan juga kepada arwah ayah aku -
yg da 7bulan pergi meninggalkan kami sekeluarga.
esok,kami semua akan pergi ziarah kubur arwah ayah selepas solat sunat raya ok ?
kami semua sgt merindui ayah.. T___T *ok,cukop disitu*

haaa, dan jugak kpd kawan kawan kawan di -
UiTM,ex-SMTK,ex-SMKTJ & ex-SRKTAM.
serta para Faceboook-ians sekalian ok ?
kang kata aku neh pilih kasih pulak kan kan kan ? wakakkaka xD
*mmg nak makan lempang 40x kot aku neh =.= *

esok pakat pakat laa kita semua p masjid ok ?
p solat sunat raya haji ramai ramai,
jangan MALAS MALAS. aku cepok kang !! haha :p
pastu kalau ada rezeki boleh ler bwk blek daging korban sket.
tuh pon kalau ada rezeki ler,
kalau tak p beli kat market sendiri -.-''
err,lagi aku nak bebel apa eh ?
rasanya cukupla smpai kat situu kot.
otak aku da tepu neh.
tatau nak bebel apa dah,
coz aku ta larat nk dgr mama aku bebel -
soh wat keje yg ta siap lagi tuh.
adeeeehhh ~ =,=''

oklah,bye bye uols ~ ^_^

errr. stok mercun ada lagi tak eh utk raya haji neh ? lalalala ~ XD



P/S : esok pagi nak melantak..
ketupat byk byk ngn rendang ayam ~
hooyeahhhhh !!


Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

4 comments:

KimiCnoL said...

slmat ari raya ;)
gua xsmpt g wt entry rya..tgu rya kedua r bru wish..hahaha

ღ Sumomo-chan ღ said...

kimicnol; hahaha. tape tape. relax ler. hahaha :D

..hizamirahim.. said...

selamat hari raya haji !
gi solat sunat raya tak tadi ?
XD

ღ Sumomo-chan ღ said...

zami; selamat hari rayaaa !! :) hey,ofcoz ler p tau. ingt cm zami ka ? ekekekeke xD