ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Wednesday, November 10, 2010

bila dah gila ~


hooyeahh !! hoyeahhhh !!
*smbil gelek gelek ngn housemate*
awat yg aku syok sgt neh ?
apa yg membuatkan aku happy smpai ta ingat dunia neh ?
nak tau ? nak ? nak ?
ceh,sebok je nak tau kan ?
tape tape,aku kan baik.
so aku bagitau je kat korg. ekeke ;p
*gila apa aku neh ? ishh*

sebabnya..

final exam aku da abeh jugak.
hipp hipp HOORAYYYYY !!!
last paper are isnin are tuh.
syok bukan kemain lagi aku neh,
padahal time jwb final tuh,
entah hape2 yg aku jawab. adoii -,-''
mmg serabot pale otak aku neh bila time final.
tp.. kalau da abeh final exam,
aku ler org yg paling happy nk mampus. haihhhh ;p

hoihh ! jgn nak happy sgt ok ?
kita tunggu results plak nnt. muahahhahaha
*saja aku nak spoilkan mood aku sendiri. dem ~*

aarghh. results tuh mmg nak tanak kena hadapi gak nnt,
so,nak releasekan tension neh,
meh kita gelek gelek dlu lam uma neh ok ? wakaka xD
hooyeahh !! hoyeahh ! hooyeahhh !!

err,harap maaf. tuan blog neh da gila.
sila tekan 'X' dgn segera kalau tamau jadik gila sekali.
sekian terima kasih.


k,bye bye kalian ~ HAHA



P/S ; ok,hari neh aku nak p merendek jalan jalan
dengan cik Murnie & encik Jepa. sukaa sukaa ! ngee :)


Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

No comments: