ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Tuesday, December 7, 2010

bila Chef Sumomo menggila dekat dapur rumah. hahaha


salam semua.

untuk pengetahuan korang la kan,
aku tetiba teringin nak makan spagetti ohh hari neh.
tatau pasaipa. terliur liur mulut aku neh. grrr gr
maybe gara gara aku selalu sgt -
tengok chanel 703 kat astro tuh kot.
memang hebat penangan chanel tuh coz boleh bagi pengaruh besar kat aku yg pemalas neh. ekeke ;p
bila da teringin nak makan,takkan la nak p restoran semata mata nak makan mee omputih tuh pulak. ye dak ?
nak taknak,kena laa aku masak sendiri. iskk. T___T
so,petang tadi aku pon la p beli segala bagai bahan bahan nak buat spagetti neh.
actually,tadela banyak mana pon bahan bahan dia.
serius simple gila spagetti yang aku buat neh.
ta complicated langsung.
sampaikan budak umor 5 tahun pon boleh masak sendiri tau.
ok,aku tipu kat situ. agagaga xD

nak tau bahan bahan dia ?
aku just guna ;

Prego satu tin
Bawang Besar
Bawang Putih
Sosej
Spagetti

haa,tuh laa bahan bahan dia.
simple bukan ? kalau korang takot nak cuba bahan bahan aku neh,korang ejas la sendiri yg mana patot.
kalau aku,aku suka ejas ejas resipi. agagaga xD
asalkan ta sakit perot da boleh makan ngan senang hati. :D

cara nak masak tuh,ikot korang la ok ?
kalau tatau jugak,p search resipi spagetti kat Google.
gila kejam aku tamau bgtau.
ya ! aku mmg kejam. agagagaga

finally,hasilnya adalah seperti di bawah. hooyeahhhh !!


amacam ? ok dak rupa paras spagetti aku neh ? hikks
ada bakat nak jadik chef tak ?
ok,perasan disitu. nak jadik chef kunun.
masak pon ta cukup ilmu lagi. wakakakak xD

arghhh. ta kesah laa. yang penting aku mmg -
chef rasmi kat rumah aku neh.
dan yang malangnya,mak dan adik aku laaaa yg kena jadik mangsamangsa kekejaman aku.
depa la yg kena merasa dan makan sampai kenyang segala yg aku masak. huahahaha *gelak jahat*
tapi dun worry laa,masakan aku dijamin selamat. :)
ada cop sirim ok ? cuma tade lesen P nak jadik chef bebetol je.
*err,apa yg aku merepek neh ? haihh =.= *

ok lah,aku nak p melantak spagetti untuk kali kedua pulak.
penat pulak membebel kat sini. hohoho :D
itadakimasu !! nyum nyum nyum ~~
bye bye uolsss ~ hikks



P/S : pasnih aku nak try masak benda lain pulak.
hooyeahh. experiment experiment !!!! kahkahkah

Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

3 comments:

nanibunny said...

masak untuk aku pleaseeee
sekian terimakasih tettt :D

nanibunny said...

jap. apesal macam simple sangat wei? hahaha. but itsokay, nice try :)

CikMomo said...

nani ; tamau laa aku masak kat kau. kang kau masuk spital,payah. aku gak yg bersalah nanti. wakakak xD

err...mmg simple laa da aku kata SIMPLE SPAGETTI. agagaga