ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Sunday, October 23, 2011

hey, YOU !


assalamualaikum semua :)

"hey, you ! yah, YOU over there !
i'm calling you, yes yes yes, it's YOU i'm calling !
come right here now !"

naaa, bukan korang la. hehe
saya panggil orang lain tuh.
orang yg dekat hati saya laaa, iyeeee. yg dekat hati saya.
ahakkkkksss !
*gelak mengada ala maria elena. kekeke :p*


actually, saya tatau nak tulis apa,
so saya rasa macam nak merapu sekali lagi.
apa motif kali neh pon tatau la. hahaha :D
harap korang dapat lerr baca sampai abeh entry neh. fufufufu ~

saya kan, saya kan....
saya suka sangat dengar lagu Avril Lavigne. hihihi
especially lagu dia yang tajuk 'I Love You' :)
best sangat, dan lirik dia tuh, i loikeeeeee okay.
macam kena sangat dgn saya punya lovestory. muehehe :p
* tetiba je nak kaitkan dgn diri sendiri, pffft -.-'' *

err korang dah pernah dengar ? kalau dah, takpe la.
bagi yg belum, meh la try dengar,
kalau sedap, boleh la layan lepas neh kan ? hihihi :D





so, amacam ? is it nice ? err NO ?
okayy, up to korang la. bagi saya, best ! buuuuuuuu !!!! ><

and i really want to dedicate this song to my beloved MH :) ♥♥♥

" I LOVE YOU SO MUCH DEAR ! "


errr err, okaylah. rasa macam dah ke arah lain je entry neh.
tamau la cakap banyak2....
nanti kena sepak-terajang-penumbuk plak -.-
btw, thanks for readinggggg all my sayangggs

okay, bye !


P/S : cuti semester sangat membosankan ! zzzzzz -.-''

Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

2 comments:

beruang said...

lgu yg sesuai ntokk boss xd erh?

CikMomo said...

boss nak ka ? nanti kami carikkan !! hehhehe :p