ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Monday, May 9, 2011

serius saya mengidam !!


tolonggggg la, pleaseeeee please pleaseeee pleaseeeee.
saya mengidam neh, tersangat-sangat mengidam. tau tak ?
selagi tak dapat, selagi tuh laaa asyik dok mengidam :(
ada sapa-sapa yg boleh tolong saya tak ? wuuuu wuuu
T_____________T


"woi woi woi ! ang dok mengidam apa wey ?"

"entah, takda angin takda ribut, tetiba ja mengidam"

"pregnant ka wey ? HAHA"


caisssssh, ada pulak pregnant. haha
kalau mengidam ja, ingat pregnat. apa kejadahnya. -.-''
saya pon nak gak mengidam, alaa.. cam la korang ta pernah mengidam2 neh, tak ke gitu ? agagagaga :D
saya mengidam laaaa. mengidam nak makan ! urghh
saya mengidam sangat nak makan kek Secret Recipe :(
kalau lebih lanjutnya atau secara detailnya,
*hoih, sama ja okay, aigoo*
saya mengidaaaaaaam kek SR Chocolate Indulgance.
macam dalam gambar kat bawah neh.


saya nak nak nak nak nak nak nak !
saya nak jugak kek dalam gambar kat atas tuh ! T_T
tak kira ! kalau tak, saya lari dari rumah.
tetiba ja nak lari, sawan ke hape budak neh. kahkahkah
T__________________T

boleh tak sapa-sapa tolong belikan ?
kalau dapat satu slice pon jaaaaaaadi la.
tediaaa, punya la mengidam. kan ? haha
tapi... kalau ada yg nak sponsor SATU BIJI kek pon takpa gak ? ekekekeke :p
ceh, macam la ada org nak bagi cemtu ja kat aku kan ? haih -.-

napa la kat tempat saya neh takda kedai secret recipe ?
kalau ada pon, jaaaaauh sangat. haih
kalau sebelah rumah saya, takpa la jugak.
errrr bukan sebelah rumah, maksud saya,
kalau dekat2 dengan tempat saya tinggal neh, hahahaha :D

haissssh. cemna neh ?
takpa la, sabar je la.
tunggu je la superman buat delivery kat saya. haha
mana nak tau, kot2 tengok esok ada orang antaq kek sampai depan rumah.
perghhh. heaven cemtu wey.
tapi..... berangan je laaaa. haih T______T

takpala, nnt bukak sem baru, saya p la cari kek neh.
kalau boleh buat sendiri takpa.
takda la mengidam tahap jebon cemni. agagagaga :D
susah susaaaaah. kalau da mengidam neh kan ?? haihhhh -.-


oklah, yg tuh je nak bebel.
saja nak menggedik heboh kat orang ramai yg saya tengah mengidam kek SR. biaq ada yg tolong mai antaq kat saya kek sebiji. wakakaka xD
sudah sudah, malaih nak meqapu lama-lama.
nak sambong tgk K-drama, My Princess pulak.

bye bye korang ! muah ! :)



P/s : handphone saya sangat dengki bila saya bergayot dengan
Mr. Alien Hijau
! suka sangat terputus sendiri. geqaaaaaam betoi ! grrrr

Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

6 comments:

@rE_zE@M said...

bru mkn bulan lpas..
bday bapak aku..
haha

ღ Sumomo-chan ღ said...

ajim : ahh, kau. saje je kan -.- huh

aiMy naDEYa said...

oiiiittt..igt aimie agie ak????hahhahaha...nk mkn ke??t besday aimie blnja....1 slice ok ak??hahahahahahah..cm lmbt agie je besday an???huhuhuhuuu

ღ Sumomo-chan ღ said...

aimi : haish, mestila ingat lagi :)
cuma takda nombor nak contact ja, haih... nanti belanja eh ? hooooreyy !! muahmuahmuah ! syg aimi. hehe :p

cik bunbun said...

aishoo taruk gambar pulak kat situuuu. ahahah

ღ Sumomo-chan ღ said...

cik bunbun : HAHAHA mengidam jugak kah ? :D