ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Sunday, May 1, 2011

i'm HOME at last !


hip hip hooorayyyyyy !!
akhirnya saya selamat jugak sampai rumah kesayangan saya neh, hikhik
lama gak la ta jejak kaki kat rumah neh,
seriusss rindu nak mati ! hahaha :D
so, bila da sampai uma neh..
maknanya cuti sem saya pon da bermula la. hooyeahhhhh !!
tapi cuti sat ja pon, 3 minggu. tak sampai sebulan pon, haih T_____________T
serius tak puaih hati ! geram geram gerammmmm !! grrrr
apa ingat budak2 lain ja ka yg boleh cuti lama ?
saya pon nak jugak ! hahaha
*gila dengki nak mampuihhhhhh =.=
takpa takpa, abaikan je okay.

apa saya nak cerita eh ?
rasanya takda apa sangat,
cuma nak menggedik sat dengan blogie saya neh kot.
maklom la, da lama ta tulis entry kat blog neh.
tambah2 pulak busy ngan final exam,
lagi la tarbengkalai blog neh. wakakaka xD

okaylah. yg tuh je kot saya nak cakap.
cuma nak hingaq kata saya neh da CUTI SEM. hahaha
nampak sangat saya neh gedik kan ? so, whateva. :D

errrr, korang pulak bila start cuti sem ? weeeee ^^

BYE BYE ALLS ! :)



P/S : thanks Alien Hijau, sebab hantar saya balek rumah tadi.
serius sangat berterima kasih :')
I LOVE YOU LAH !



Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

2 comments:

@rE_zE@M said...

jeles gler bler sume org da balek umah..

ღ Sumomo-chan ღ said...

ajim : hahaha jangan JELES ! wekk :P