ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Friday, May 20, 2011

rutin harian.

"actually gambar neh takda kaitan pon ngan entry, wakakaka"


warrrrgggggghhhhhhhhh !!!!!

haha, sorryyy. sawan sket petang2 neh -___-''
bosan kot dok rumaaaah bila cuti semester neh. grrrrr
balek-balek keja saya bila dok rumah,

1. download + tengok K-drama, J-drama, Anime, segala-bagai movie
2. online Facebook, Blogging
3. MAKAN <--- wajib -__-''

huh, korang baca pon bosan kan ?
actually, saya takda la kuar jenjalan cam korang bila time cuti sem neh,
just dok rumah diam-diam. demm.
serius jeles bila tgk org p sana sini.
tapi nak buat cemna,
nak p jenjalan pon..
duit takda lam poket, baik takyah kuar kan ? T____T
sedih kan ? takpaaaa la, redha ja laaa.
dok je la umah neh, teman mama & adik.
*ayat pasrah wey, haha*

sebab tuh keja saya deret layan movie, drama, dan anime sampai bosan-jemu-nak-mampuih-tatau-nak-buat-apa-dah
nak dating plak, Mr. Alien Hijau tuh dok jauuuuuh.
kesian plak nak suro dia dtg kat tempat pedalaman saya neh. *sigh
kalau nak dating ngan dia pon,
kena tunggu balek Sungai Petani dulu laaa.
dekat la sket, HAHAHA
*gelak gatai, cehhhh -____-'''*

sudah sudah, apa cerita pasal Mr. Alien pulaaak.

haa, lagi satu kan korang.
bila da dok rumah neh kan,
makan for sure tak berhenti. ohmyyyyyy ~~~
T_______T
senang cakap, kalau nak makan tuh ada ja sumberrrnya.
tak payah lagi susah-susah cam dulu.
time dok uma sewa, sehari sekali ja makan.
saya ulang ya kawan-kawan.
sehari sekali ja makan.
heaven kan bila dok uma ? -____-'''

pastu, bila berat badan naik.. haaaaih
mula la nak bising, gemok lah apa lah.
tapi bila time makan, tak reti nak dieeeet. urghhhh
keja menternak lemak sana sini. so, padan la muka saya.
bebaaaaai kot ? HAHAHA <--- gelak tak ikhlas
sorry la kawan, neh saya bebaaaai + bebel kat diri sendiri -___-'''

so, conclusionnya.. jangan la jadik cam saya.
bosan sendiri. hahaha :D
entah apa motif saya tulis entry pasal neh pon tatau la. adoi
sorry la kawan, mesti korang nyesal kan baca entry saya neh sampai abeh -__-''
takpa la, nanti saya belanja korang gula-gula seposen ok ? haha

rasanya cukuplah sampai sini, nak blah dulu.
nak makan lempeng pisang buatan sendiri.
entah apa rasa pon tatau.
haaaa, tengok tuh. tengok laa wey.
MAKAN lagi kan ? urghhhhh bebaaaaai ! T_____T

hahahaha sudaaaah la, bye korang !



P/S : cuti semester tinggai lagi seminggu ja, haaaaaiyooo -__-''


Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

No comments: