ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Wednesday, May 4, 2011

PEREMPUAN itu :')

"saja saya boh gambaq awek comey neh, padahai takda kaitan pon ngan tajok entry, ejejejeje :p"

as salam semua :)
apa kabaq ? sihaaaat semua ?
cemna cuti sem hampa ?
best dak ? buat apa ja kat rumah ? hahaha
caaaish ! awat yg saya dok buat ayat karangan surat tak rasmi kat blog neh,
ingat budak sekolah ka apa haaa ? ejeje :p

actually saya takda idea nak mula cakap cemna,
tuh yg dok meqapu sat.
jangan maqaaaah noh ? hehe :D
perghh. keluaq dah semua loghat kedah saya.
hampa ta kesah kan kalau saya mengada-ngada dok speaking kedah dlm entry kali neh ? :D
ahh, peduli apa saya kalau hampa kesah sekali pon.
opssss ! sorry sorrrry, terkasaq bahasa pulaaak. hehe
main main ja noh, toksah dok maqaaah sangat,
satg tak nampaak comey daaah :)

haa, kalau hampa nak tau,
entry saya yg lepaih tuuh, alaa yg pasal group ala2 kpop tuh,
saya da delete da, sebab saya rasa cam menyemak ja dok ada dalam blog saya.
baik saya delete saja, sedap sket mata memandang neh haaa :p ejejeje
betoi dak ? kalau tak betoi pon, takpaa aih.
bukannya saya nak p penampaq hampa soqang2. xD

oklah, berbalik kepada tajok kat atas tuuh.
pasaipa saya tulih pasal perempuan ?
apa yg saya cuba nak sampaikan sebenaqnya ? hmmm
entahlaa, saya pon taktau aihh.
tetiba ja gatai tangan p tulih tajok entry tuuh. ekeke :p
takpalah, meh kita story-mory sket pasal perempuan neh.

hampa kaum lelaki, hampa tau dak yg kaum perempuan neh sebenaaqnya TERsangatla sensitip.
tapi hampa kadang2 amek endah tak endah ja noh bila org perempuan rasa cemtu. pasaipa haa ? heqan gak la saya. haaaih
kata sayang, tp buat ta heqan kat kami. tak kesian ka ? T_____T
kaum perempuan neh mmg la sensitip sebab tuh depa cepat reyaaau.
bila depa reyau, hampa bukannya nak p pujok sangat.
hampa biaq ja cemtu. wuuuu wuuuu
tamau laaa cemtu, kesian depa dok reyau pasai hampa.
at least pujok sat pon takpa la, kan kan ?
tp kalau depa dok reyau gedikgedik, hampa lempang ja lelaju. wakakkaa xD
*hoiiih, saya sokong sapa neh ? haha*
pastu, kalau hampa nak tau lagi..
oqang pompuan neh suka sangat pikiaq bukanbukan.
maksud saya bukanbukan tuuh, bukan pikiaq yg teqok bagai,
tp cemna nak habaq eh,
depa suka pikiaq apa yg hampa kaum lelaki takkan pikiaq.
bg hampa, benda tuh remeh temeh ja,
tp bg depa kaum perempuan, benda yg remeh temeh tuh laaa benda yg penting, besaaaq bg depa. tau dak tau dak ? hahaha :D
org perempuan neh kalau da sayang someone, mmg hat someone tuh laa dia sayang selamanyaaa. eceeewah ! ekeke :p
haa, lagi satu. pasaipa org laki suka sgt kata yg depa susah sangat nak paham perangai pompuan ? haha musykil la kat situ. sapa leh habaq kat saya ? ngeee :D
lagi apa eh pasai perempuan neh, hmmm hmmmm *pikiaqpikiaq
ahaaa, yg tuh ja kot.
padahai banyak lagi, saja saya malaih nak tulih da.
hampa pikiaq la sendiqi ok ? hahahaha
stail pemalaih noh saya neh, ah peduli. ejejeje :p
saya tulih hat meqapu2 ja, hampa jgn terasa or apa2 pulaak ok. :)

haaaaa sebelum tuh, saya nak habaq sat apa yg saya cakap neh semuanya berdasarkan apa yg saya rasa.
bukan saja mainmain tulih tau. maybe ada ja yg tak rasa macam yg saya habaq neh, tp tak kesah la. up to them kan ? hikhik :)

oklah, cukupla sampai situ dulu.
penat dok meqapu tak sudahsudah, sampai hampa pon penat dok baca, haih T_______T sorry naaa saya dok curik masa hampa pastu buang lagu tuh ja, wuu wuuuu :p

take care you alls, muahmuahmuah !



P/S : seronok shopping kat Tesco Baru, Kulim semalam.
tambahtambah bila along plak belanja kan ?
pakat amek semua benda laa, wakakakka xD
thanks ya alonggggg, love youuu !



Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

4 comments:

Unknown said...

apsal post gmbar awek aku??

CikMomo said...

ajim :ahh, bila masa tuh gambo awek kau ? PERASAN ! hahahaha

#@kIsAh kaSiH@# said...

btui gak pa yang ang tulih ni noh..ak pon qase cm2 ga....hahaha!!

CikMomo said...

ANN : hahaha yeka ? baguih la :)