ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Friday, September 10, 2010

Selamat Hari Raya kawan-kawan :)


assalamualaikum sebagai pembuka bicara.
maaf yeh coz aku da lama ta update blog aku neh :(
siesly mmg ta berkesempatan,
al-maklom laa line tenet mana nak cekau -
sejak2 dok uma sewa neh.
kalu ada pon,cipuuut ja.
mana nak ckop kalu nk update selalu. haihhhh -,-''
bpe bulan aku biar blog aku neh terbengkalai.
sedih aku tgk ngn tadak post baru lgsg lepas ujung bulan 6 are tuh. sobs3 T-T
i'm so ssoorrry yeh my beloved blog.
aku bukan ta ingat kamu,
aku ingat cuma tadak masa.. huwaaaaaa

so,di kesempatan neh.
aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin,
kepada semua yg mengenali diri aku neh k ? :)
harap dimaafkan jika aku ada wat salah o terkasar bahasa,
selama aku berblogging neh,okay ? :D
aku sayanggg blog aku neh cm aku sayang hampa suma.
eceh ! *ayat nk gempak je kan ? haha ;p*


"sweet n comel ta kami ? haha :D
angah aku tadak coz dia p beraya uma mak&pak mentua dia tahun neh. hoho"

last but not least,
tahun neh adalah tahun 1st aku beraya tanpa ayah :)
mmg terasa laa jugak ketiadaan arwah ayah aku tuh.
kalu tak,pagipagi mesti dia laa yg paling bising soh owg siap cepatcepat p masjid. haha
i'm just missing him so much :(
ayah,kami sekeluarga sangat rindukan ayah.
arap ayah tenang di sana.
kami anak2 takkan lupa sedekahkan al-fatihah -
kat ayah setiap hari.
kami sayangkan ayah selama-lamanya.
kasih ayah tiada penghujungnyaa. :)
sekarang kami hanya ada mak je,
so,kami akan jaga mak sebaikbaiknya.
ayah jgn risau k ? *wink

okaylah korang.
sampai sini dululah yeh ?
ada masa lagi,aku akan update blog aku neh :)
Selamat Hari Raya once again peoples !
muahmuahmuah !


P/S : aku nak duit raya banyak2 tahun neh !
hoooyeahhhhh !! bwahahaha xD
* arap2 laaa yeh. haihh -,-'' *


Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

6 comments:

Amanina said...

selamat hari rayeeeeeeeee!!! :D

ஐ Sumomo-chan ஐ said...

amanina; selamat hari rayaa juga :)

~ceRRy beRRy~ said...

selamat hari raya!
biru dia thn ni yep! =))

ஐ Sumomo-chan ஐ said...

cerry; haha,selamat hari raya yunk ! yup2,tahun neh tema biru. ngeeee ;p

beruang said...

sorry bout ur dad..

btw,comeyh la dya pkai baju biru..
samat ari raya
maap zahir batin

ஐ Sumomo-chan ஐ said...

beruang; haha,its okay laa :) err,comey ka ? thanks2 !! ngee <3 okay,u too. selamat hari raya maaf zahir dan batin :p