ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Wednesday, September 22, 2010

saya suka awak laa !! ;p


entry muntah darah kuar milo cincau ! sediakan baldi okay ? HAHA



susa kan bila hati kita neh da mula suka kat seseorang ? haihh :(
aku paling ta sukaaa bila hati aku jadik macam neh.
sakit sakit dan sakit tau tak ? aaarghh !!
aku kalu boleh nk halang diri aku dari sukakan sesiapa.
coz aku tau,
bila aku da mula sukakan seseorang tuh,
nnt hati aku akan jadik semacam je.
ada ja yg ta kena.
jadik serba salah n what-so-ever. dem. -,-''
dan semua tentang orang tuh konpem2 aku nk amek tau.
*da macam stalker gila kan aku neh ? HAHA*
aaaaa,ta suka ta sukaaaa ta sukaaaanyaaa!!! T-T
tp..
ta suka ta suka pon,
aku da start suka org tuh. uhuks ! >.<
aku sukaa 'dia' sgt sgt tau.
aku pon tatau cmner aku leh jatuh suka kat 'dia'. sobs sobs sobs
sapa la kita neh nak menghalang perasaan suka tuh muncul kan ? haihh
tapa la,wpon 'dia' tatau yg aku suka kat 'dia',
*errr. yeka 'dia' tatau ? lalalalala :D*
aku just nk ckp,

" you !! i suka kat you okay ? sukaaa sgt sgt ! HAHA "

tp....mustahil.
aku takkn berani punya nk ckp straight cmtuh kat 'dia'.
bwahahaha xD
ckp lam hati boleh laa weyy.
aku kan pemalu. kekekeke ;p
hmm,ta kesah laa,
kalu 'dia' ta suka kat aku pon tape :)
yg penting,aku suka kat 'dia'.
err,macam gatai ja bunyi ayat aku tuh kan ? haha



P/S : aku baru je baik dari ketidakstabilan perasaan :)


Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

12 comments:

Miss Aleeya said...

hahahaha.. yeaaaa, akhirnye. pengakuan dr syuuuu.

ஐ Sumomo-chan ஐ said...

leeya; err,mana ada pengakuan !!! HAHAHAHA ;p

Miss Aleeya said...

hahahahaha. syuuuu~ leeya nak share kat fb la. hahaha

ஐ Sumomo-chan ஐ said...

berani leeya wat !! wekkkkkk :p

Miss Aleeya said...

haha. mesti la berani.
ok, leeya buat eh. tau tau tau. ;)

ஐ Sumomo-chan ஐ said...

leeeyaaaa mmg berani. wahhhhhhh -,-''

beruang said...

ala,dh admire sum1 upanya.
baru nk masok line..
kih3

ஐ Sumomo-chan ஐ said...

beruang; HAHA. kamu lambat sgt. kekekeke xD

beruang said...

kalu terlajak perahu leh gostan,
kalu terlambat nk adjuz,leh start skrg an?
hahaha

ஐ Sumomo-chan ஐ said...

beruang; HAHAHA. boleh boleh ? kekekekekeke ;p

nani :) said...

aku sangat memahami weh. huhu

ღ Sumomo-chan ღ said...

nani ; huhuhu :)