ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Thursday, September 23, 2010

i'm FINISHED ! -,-''

Sorry yeh kalian !
Entri kali still membuatkan korang semua muntah muntah smpai kuar segala usus perot korang plak ! Terima kasih. HAHA



alamak ! alamak ! alamak ! aiyakkkk :(
cmner neh weeyyyy ??
'dia' tuh p baca blog aku plakkkk. adoiii !
mmg aku mati. aaarghhh !
yg aku plak p gatai gatai boh entry mengarot tuh pasaipa ?
skang sendiri mau tanggung laa :(
mesti 'dia' ingat aku neh entah pape kan ? haih haih.
waaaaahhhhh.
serius aku MALU ! demm !

"chill syuhada,chill okay ?"

nak chill amenda nyaaa weyy.
aku da malu tahap gaban neh,
'dia' da baca apa yg aku tulis kot :(
i'm totallyyyy finished !! huwaaaaaaa T_T
padan muka ! padan muka ! padan muka aku !
lain kali tulis lagi yg bukan bukan.
skang pandai pandai laa aku tanggung sendiri.
kalu pasnih 'dia' tamo kawan ngn aku dah cmner ? sobs sobs sobs
sedih plak bile pikir pikir balek. haihh -,-''

" You,I'm sooo SORRY if i had said something wrong to you. :(
I,err,,i didnt mean it.."


biar laa weyyy ape pon yg jadi.
'dia' nk kata apa pon,kata laaaaaaa.
aku terima ngn seadanya.
err,macam gedik bukan ayat aku tuh ? haha
whatever~ :) *wink


P/S : esok kelas lambat. malassnya nk p. HAHA ;p


Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

5 comments:

Anonymous said...

hahaha. akhirnyeeee!
yes, yes, yes

CikMomo said...

leeya; apa yg akhirnya ? HAHA
syu wat keja gila kot. :(

Anonymous said...

haha. cmne die bole bace?
t story eh.
ni ke yg syu nak story kat leeya smlm?

CikMomo said...

yup yup.
neh yg syu nk cter kat leeya smlm. HAHA
okay okay. nnt syu cter k ? :)

Anonymous said...

haha. ok syg