ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Monday, September 20, 2010

Tekanan ?


aduii. adeii. adehh. aduhhh.
aku rasa tekanan sgt2.
bukan tekanan sebab putus cinta,
tp tekanan ngn satu-satunya subjek yg aku plg SAYANG.
aku tatau nk wat cmna dah.
aku cuba nak minat ngn subjek neh.
bukannya aku ta cuba langsung,
aku cuba weyy,aku cuba dah.
tp bg aku..
subjek neh sgt sgt laa membebankan aku utk semester tiga neh.
TENSIONNN ! arghhhhh :(
da lah 4 jam kredit kot subjek neh.
mmg mampuihhh laa aku.
sem lepas pon aku cukup cukup makan je utk subjek neh.
harap harap aku ta repeat plak utk subjek neh nnt. huwaaa
takottt takotttt T-T
aku bukannya malas,
tp sekali kalu aku da bebai ngn subjek neh,
mmg smpai bila bila aku bebai. haihh
aku mmg da taleh nk follow da subjek neh.
makin follow,makin hyper tension aku. -,-''
da nak give up pon ada tau tak ? haihh
tp.... nak tanak,
aku kena gak jawab paper utk subjek neh time final nnt.. aiyakkkkk.
somebodyyyy HELP ME pleaseeeeeee !! :(
sapa nak tolong aku weyy ?
aku sendiri pon tanak tolong diri sendiri,
neh kan pulak nk mintak pertolongan dr org.
Syuhada,pleaseeee. Be your oldself !
aku malu ngn diri aku yg sekarang.
sgt sgt laa terok. dem !
neway,i just wanna tell that i really really hate u MR. CALCULUS !
goodbye !


P/S : esok ada test 2 Calculus. mmg masak laa aku malam neh, coz nak kena bersengkang mata study utk esok -,-'' wish me LOTS of LUCK okay :)


Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

4 comments:

Hanis Amanina said...

good luck! ;D

CikMomo said...

amanina; thanks dear ! :)

beruang said...

subjek neyh org cakap,kalu x mengira x lulus
sebab 2 nama dy calculus..haha
nyway,gud luck

CikMomo said...

beruang; HAHAHA. saya suka statement anda itu. :p okay,thanks !