ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Friday, November 4, 2011

alhamdulillah. thank you, ALLAH.

"muka hamster neh pon tengah happy, hahaha !"


assalamualaikum semua :)

serius saya cakap la kan, mood saya tersangat la happppy sekarang neh. nak tau kenapa ? nak keeee tau sebabnya ? errrr tak payah laaaa kot. maybe tak penting bagi korang-korang semua. ahaks. :p
eh, penting ke tak, saya tetap nak bagitau !
buuuuuuu !! hahaha
*lempang mau dak ? =.=*

actually kan kan kan kan kan kan kan,
saya happy sebab saya dah tengok results exam saya.
eh ? pe kaitannya happy sebab tengok results ?
bukan ka semua tuh normal. pfffft =.=
hahaha. rasa cam annoying tak ? tak kot. :P

takdalah, yg sebenarnya, saya rasa bersyukur sangat-sangat dengan results exam saya untuk semester lima neh :) seriussss !
alhamdulillah sangat-sangat.
tak sia-sia segala usaha saya selama satu semester neh.
segala-penat-lelah-saya-selama-ni sudah terbalas.

once again, i feel so GRATEFUL !!!
thank you, ALLAH. thank you. :')
*i feel like crying. huuuuuuu*

and, i made my mom smile. that's what i want.
i want to see my mom smile, and be proud of me.
luckily, i had got all what i want. ALHAMDULILLAH ~

kadang-kadang tuh, saya rasa menyesal.
menyesal dengan diri saya yg sebelum neh.
kenapa, kenapa, dan kenapa ?
kenapa saya tak boleh buat macam sekarang neh ?
padahal saya boleh buat ! T_________T

saya banyak buang masa saya...
time saya semester 2, 3 dan 4.. saya sangat malas.
serius saya cakap itu diri saya yg lepas.
and my mom also said the same thing to me. pffft
kesian mama saya kan ? T__T

tapi, takpaaa. bak kata 'kakak' saya laa kan,
"yg lepas tuh, lepas. move on. jangan ingat apa lagi yg dah lepas, sebab semua tuh dah jadi. tak boleh nak patah balek. so, just move on with your life and do your best until you're satisfied !"

ohh, i'm so touched by her words :")
so, i promise to my mom and myself, that..

i wil do my best ! i will struggle !!
and i will make my mom and family be proud of me !
and, i also.. will keep my words !

that's my promise !

okaylah, cukuplah sampai situ. hihihi
merapu apa pon tatau.
main tulis je apa yg rasa nak tulis. okay, bye !



P/S : tengah countdown masa nak balek MERBOK. dammmn -.-''

Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

2 comments:

NoruLe^coMot said...

Even thought it is late but.. Alhamdulillah & congratulation!! keep it up & always make your mom proud of u...
I'm proud of u too!!

CikMomo said...

thanks sayang :)