ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Sunday, July 3, 2011

what to do ?


hye guys !! :)
its been a while right ?? *sigh
i'm sorry for not updating my blog,
i've been so busy with my study and bla bla bla.. :D

"errr, tetiba saya speaking london neh pasaipa ?"

sorry sorry, saya saja ja nak menggedik kat blog neh.
dah bersawang sangat2 saya tgk, haaaaih T_____T
serius dah lama tak tulis entry,
bukan apa, sebabnya saya takda idea,
lepas tu saya busy sampai tak ingat yg saya neh ada blog ka dak, hahaha =.=''
ok ok ok, abaikan apa yg saya merepek tuh.

so, sekarang neh saya nak cerita pasal apa eh ? *pikir
seriussss takda idea neh, cemna ??? T_________T
takpa la, saya tutop blog then tido, abeh cerita. kan ?
HAHAHAHAHAHA =.=''
errr saya merepek lagi. SORRY

"hey macik, jangan merepek lagi !
sila mulakan cerita anda ok ? grrrr *marahmarah"

ya ya ya, saya mulakan cerita saya. T_____T
pada suatu hari.. ada seorang budak comey yg bernama momo..
eh eh eh.. errrrr HAHAHA ok, saya gila. demmm =.=
idea oh idea. mai la kat kepala otak neh.
jangan la bagi org marah kat sayaaaa, wuuuuuu T_______T

opssss ! okay, idea dah datang dengan cepatnya. muahahaha



..........................
..........................
..........................
..........................
..........................
..........................
..........................
..........................



"hoih budak ! mana ceritanya ?
lu jangan bikin gua panas ok ? grrrrrrr"

eh, tuh bukan cerita ka ? ohhhhhh, tuh titik2 ja,
kira cerita la jugak kan, taip la jugak kan ? agagagagaga xD
sorry sorry, saya gurau saja.
serius takda cerita,
td rasanya berlambak ja benda nak cerita kat sini,
tp disebabkan cerita itu terlalu sulit selulit selit silat,
so saya terpaksa batalkan niat saya nak bercerita kat sini.
biarlah saya sorang saja yg tau.
*tetiba mood sedih, hahaha

saya malas. malas dan malas.
sekian terima kasih. =.=''



P/S : bila laaaaa DIP saya nak abeh neh ?
bosaaaaannya nak tunggu abeh ! grrrr


Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

2 comments:

ainie syeema said...

cik momo yang pening :D

CikMomo said...

cik ainie : cisss, berani eh kamu kata saya pening ? wakaka :p