ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Friday, May 28, 2010

komputer ohh komputer.

gambar hiasan jep neh.
komputer uma aku tadak la lawa sgt macam neh. bhahaha~XD


huhh,susaa tol laa bila lappy aku cedera.
ta pasal2 aku kena share komputer kat uma neh ngn adik aku. -.-'
bler da kna share neh kan,
korang paham2 jep laa.
macam2 aa mula jadik.
kang kalu aku pkai lama sikit,
mulaa aa budak kicik tuu bising.
& sebaliknyaa lah.
aaaa,geram2~~~~
kalu laa lappy aku ta cedara,
tadenye aku nk kaco komputer uma tuuuu. huhhh !!
mengada tol budak kicik tuu. eeeeeeee.
skang neh lantak,
aku merajok ngn dia. wahahaha
malas aku nk cakap ngn dia.
main la komputer tuu smpai lebam bijik mata,
tamo aku kaco2 ag. wekkkkk
mentang2 laa lappy aku tade skang neh.
mmg komputer uma neh die conquer sorg2. grrr~
tgklaa,nant bila lappy aku da sihat,
jgn kaco lappy aku plak.
err,tp..err..
skang neh aku nga guna komputer gak.
tp sat jep laa.
aku nk post entry neh jep.
pastu blahh sebelom die balik.
coz aku kate kat budak kicik tuu,
yg aku tamo guna PC die tuu da. haha
*tapi aku guna jugak,hik3 XD*
biar aa,lantakk. lalalalala
geram ohh,geramm.
wpon aku neh pangkat kakak,
tapi aku mmg taleh nk mengalah ngn adik aku tuu. haha :P
sampai laa mak aku kata,
kami dua org neh macam,'anjing n kucing'.
& semestinyaa aku neh laa si kucing tuu. wakakaka ~XD
cepatlaa lappy aku tuu baik. sobs3~
aaa,rinduu banget kat baby aku tuuu. T_T


P/S: lega sket aty aku neh bila da luah pasaan kat sini.
geram punya pasal. hahaha :P


Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

10 comments:

epa said...

ngn adek pon xreti nk bralah!
ape punya kakak
:D

ஐ Nurul-chan ஐ said...

epa; aaah,mane bolehh!!!! hahaha :P aku kakak yg baik k. ahaks! XD

@rE_zE@M said...

nseb bek kat umah aku ade sorang 1 lap ngan pc..

ஐ Nurul-chan ஐ said...

ajim; HEBAT aa kau. :P

AiN Z said...

semoga cepat sembuhlah lappy anda :)

ஐ Nurul-chan ஐ said...

ain; hahaha ,okayy :) thanks <3

beruang said...

lappy,jgn semboh cpt..
bia dy blaja erti bertolak ansur nan adk dya..
hehe

ஐ Nurul-chan ஐ said...

bear; huhhh.dengki kan? ish :P tamooooo,tamo bljar! biar adik aku tuu yg bertolak ansor ngn aku. hahaha XD *kijam

princeduyong said...

slamat gaduh gaduh manja ngan adik...

ஐ Nurul-chan ஐ said...

princeduyong; hahaha,da baek dah :P