ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Friday, May 21, 2010

fuhhhh,selamat!!!! ^^

lega! lega !! & lega !!!
tuu je yg mampu aku cakap skang neh. haha :P
sebab ape?
nk taw sebab ape???
sebabnye,
aku da jumpe balik purse aku yg ilang kat mall tadi.
*sempat la ilang lam setengah jam. haha*
fuhhhhhhhhhhhh !!
macam mana laa aku taleh perasan yg aku tertinggal purse kt kedai tuu.
careless kan aku? -,-'
excited sgt kot nk bli present kat kawan. haih
akibatnya,aku kena bebel ngn mak aku.
smpai nk cair taik tinga aku taw dengar mak aku membebel. hahaha
baru aku taw mcmmana perasaan org2 yg ilang purse selama neh.
cuak,takot,sedih,risau n macam2 lagi perasaan. adeii~
selamat la kakak yg keje kat kedai tuh sumer baik2 belaka.
kalu ta,mmg ta jumpa la purse aku neh smpai bila2.
kalu ilang duit tape,aku ta kesah sangat.
*padahal,bukan ade SESEN pon lam purse tuu. kih3 XD*
yg aku risau sgt tuu kan,
dlm purse aku tuu ade kad2 bank,kad pengenalan aku yg huduh,
lesen keta aku,surat cinta aku,gambar2 aku n banyak lagi khazanah2 aku. wakakaka
alhamdulilllah,bersyukur sangat2 purse aku ta lesap :)


haa,neh aa purse aku yg ilang tadi.
da ar comeyy,slamat ta ilang. ahaks! XD
aku sayang kau lagi,taw tak?
so jangan ngadangada nak ilang lagi k? lalallaa :P
*padahal,tuan die yg careless nk mampuih*
my purse!! heee ^^


P/S : tadi aku tgk cter SHREK,
oke laa cter die. lawak :)
tade laa bosan sangat,enjoyyyy!! hihi


Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

13 comments:

maisyara Pot! Pot! said...

nasib baik jumpe. kalau tak jumpe, macam mne? xD

ஐ Nurul-chan ஐ said...

mai; err,tuu la pasal. kalu ta jumpe,mmg nnt akan mucul adegan budak gila meroyan aa kat situu. hahaha :P

kembatolo™ said...

purse budak2..takkan akak 2 nak kebas..haha

ஐ Nurul-chan ஐ said...

kembatolo; aaa,mana ada budakbudak!!! :P wekkkk

@rE_zE@M said...

bahaya2..

one_are said...

nasib baik dapat jumpa balik. ic ssh nak buat balik.

ஐ Nurul-chan ஐ said...

ajim; memang sangat2 bahaya taw :P

one-are; tuula pasal,lega sangat bila dapat balik purse :) haihh

nani :) said...

aku kalau kua ngn mak aku takpenah bawak purse
aku bg ic je kat mak aku soh dia pegang
nnt karang ingat aku indon pulak
duit ape2 sume pow kat mak aku
hahahhaha

Frodo Baggins said...

>>___<<


dorg pulangkan coz purse tu sangat pinky. wakakkakkakka ~~~~

haishhh, next time jaga2. semua hilang xper, tp jgan surat cinta. kank masuk utube .. hahahha

epa said...

kalua ku yg hilang purse da
mggelabah dahh weh~

AkU said...

erk...alololo..cute nye purse..erk....~

ஐ Nurul-chan ஐ said...

nani; asalnya memang aku salu wat cmtuu weyy. haha :P tapi alang2 aku da bwk beg kan,takan aa ku nk kasik mak aku pegang ag. kih3

frodo; err,purse tuu mmg pink. lalalala ~ ^^ okayy,next time akan hati2,tuu 1st n last :) alaa,surat cinta tadak pon lam tuu,so no worries !! bhahahaha~XD

ஐ Nurul-chan ஐ said...

epa; ko ingat aku ta menggelabah? sekbek aa uma aku dekat je ngn mall tuu,kalu ta..teriak nak mati aku. hahaha :P

aku; err,cute eh? thanks2..suke tol org puji purse tuu cute. wahahaha XD *bgga sebentar,lalala