ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Sunday, February 26, 2012

YOU.


assalamualaikum semua.
post kali neh nak tulis benda merapu. lalalala
toksah baca kalau rasa nak muntah satg. >:)

encik MH, ini khas untuk awak.
"Sorry, sorry and sorry if i ever hurt your feelings.
But, i didn't mean that. T_____T"


"You know right that I Love You so much ?"

"I hope you can hold my hands forever."

"Once again i said, I really-really LOVE you !
Remember that okay ?"

"and I always thinking about you.
All the times missing you, dear."

"YES, i want you to be a part of me for the rest of my life. :)"


motif ??? HAHAHAHAHA
saja suka-suka merapu dalam blog.
lagipon bukannya encik MH baca. lalalalalala OKBAI


P/S : saya malas nak study ! hmphhhhh =.=

Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

2 comments:

Syuhada said...

hehehe....MH xbaca..oooo (nanti share links (mood:jahat) hehehhe
tapi comel blog momo....,ayat2 pun best ganbate !!!!

CikMomo said...

hihihi, comel la sangat ayat yg momo tulis neh. mana adaaaa. wuwuwu jangan la bagi MH bacaaaaa. malu aih. kekekekeke :D