ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Tuesday, October 9, 2012

what a S.M.I.L.E means


assalamualaikum semua :)

hish, lamanya saya tak jengah-jengah blog saya nih.
teruk kan saya ? berbulan-bulan tinggal tak ber-update. phewwww
maap maap maap, bukannya niat tak mau update.
tapi dah jemari-jemari kaki tangan nih tak mau bekerja,
nak buat camna kan ? pasrah je lah. tak gitu ? ahahaha :D lol

lagipon, bukannya ada orang yg nak baca blog saya nih. sobsob
maklum la, bukannya blog femes macam blog cikepal ke, hanis zulaikha ke, dan sesiapa lagi yg femes lah. termasuklah saya. eh opsss maap maap maap maap.
sekali lagi pembetulan. BUKAN SAYA ye. ehehe


actually, saya nak cakap pasal gambar kat atas tu.
saya suka ayat dalam gambar tu.
macam dalam je maksud dia kan ?
tapi rasanya, semua orang pon macam tu kan ?
termasuklah saya sendiri :')
saya memang macam tu. suka senyum, gelak.
tapi kadang-kadang tu, semuanya hanyalah untuk menutup rasa sedih. ecewahhhhhh !
tapi bukannya selalu la. sekali lagi diulangi, 
BUKAN SELALU ye :) ihihi

kadang-kadang tu saya sendiri pon tak faham apa sebenarnya fungsi senyuman nih ? untuk apa sebenarnya ? anyone can explain ? hihihihi :DD

anyways, nak cakap tu je lah. gedik kan ? ahahaha
tulis entah apa-apa, then terus nak stop macam tu =.=''

*eh suka hati saya lah ! eh eh eh eh*

haaa lagi satu, saya nak bagitau nih.
saya dah masuk degree dah, syukur alhamdulillah.
ALLAH murahkan rezeki. syukur dgn kurniaan-NYA :)
dan saya juga dapat ramai kawan baru kat sana. hihihi
harap-harap semuanya berjalan dengan lancar sepanjang belajar kat sana. Aminnnnnnnn~

okay, tu je lah. saja mengada-ngada nak update.
nak bagi la blog nih update baru setelah berabad lamanya.
ops, okay TIPU. hahahaha

bye-bye oulssss ♥ ♥ ♥


 P/S : mama, kakak nak balik rumah. RINDUUUUUUUU :(

Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

No comments: