ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Thursday, February 16, 2012

Just something to say.

"comel kan hamster kecik neh ? hahahaha ! errrr MOTIFFF ? okbai"

assalamualaikum semua.
dah ter-SANGAT lama kan saya tak online ?
dunno why, maybe i'm not in the mood to write anything..
neh pon, alhamdulillah laaa. mood dah datang balek nak membebel kat blog buruk saya neh. hihihi
errrr tapi kan ? saya nak cerita apa ya dekat korang semua ?
*jap, nak pikir sat.*

ahaaaa ! apa kata saya cerita apa ja yg berlaku sepanjang tahun neh ? boleh boleh boleh bolehhhh ???:D
opssss. silap. bukan sepanjang tahun ye, hihihi
tapi sepanjang awal tahun neh.
kan baru je lagi tahun 2012 masukkkkk. :D

tapi, tapi.. rasanya cerita saya takda la menarik sangat.
korang nak ka dengar ? wuwuwuwuw T_____T
tak kesah la kan, saya nak cerita jugak ! hmphhh *ketegaq*
so, korang rajin-rajin la cepatkan jari korang semua then, skrol laju-laju ke bawah. kekekeke :p

actually, saya just nak cerita yg saya tak sabar nak habiskan semester akhir saya di UiTM, Merbok. tinggal lagi sebulan lebih je, and then i will be GONE ! hahaha :D
tapi, itu tak bermaksud yg saya tamau mai merbok dah, cuma kemungkinan nanti, takot takda masa nak mai jengok-jengok kawasan merbok neh jaaa. hihihihi
*walaupon rumah takda la jauh mana. pffftttt*

bila dah tinggal sebulan lebih neh,
mula la rasa stressssss. mana taknya,
esaimen berlambak-lambak mai.
tak nyempat-nyempat nak tunggu dah.
tadi baru je dapat satu esaimen dari lect,
mini projek last pulak. haih
dah la dengan esaimennya, pastu ditambah pulak lagi dengan test-test yg bakal dtg. adohaaaaaaaaaaaai
serius saya STRESSSS okay !!! T___T

give me some STRENGTH pleaseeeeee ??
mama, en.MH, my friends,
pleaseee do support me till the end of this semester :')

walau macam mana pon, saya kena lah kuatkan semangat kan ?
kalau tak macam mana saya nak habiskan diploma saya ?
nanti tak pasal-pasal tak grad pulakkkkkkkk saya. kekekeke :P
tamau tamau tamauuuuuuuu !!
saya WAJIB grad demi mama saya ! :)

dan, bila sebot ja nak habis semester akhir neh..
tetiba ja rasa sedih. yela kan, sedih nak tinggalkan kawan.
kawan-kawan yg kita dah kenal sepanjang 3tahun neh.
sapa yg rasa tak sedih ?
banyak pengalaman sepanjang 3tahun belajar diploma.
macam-macam ragam manusia saya jumpa.
tapi, alhamdulillah, segalanya berjalan dengan baik :')
*ayat macam skema kan ? HAHAHA*

saya bersyukur dengan segala nikmat yg ALLAH kurniakan.

lastly, saya just nak cakap,
yg saya rinduuuuuu sangat nak membebel dekat blog buruk neh. hihihihi :)
errrr ada tak org yg rindu saya membebel ?
mesti takda kan ? suka sgt perasan sorg-sorg.
wuwuwuwuwuw T___________T

ok, thats it. sampai sini dululah.
esok saya ada kelas pagi,
so see you all next time yah ! okbai


P/S : otak tak berkembang sgt sejak dua menjak neh. apakah ?

Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

No comments: