ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Thursday, December 8, 2011

tahu tak ?

"cuba bayang muka saya tengah marah macam neh -.- hmph "

assalamualaikum semua.
heh, lama saya tak tulis entry kan ?
actually tatau nak tulis apa dan ditambah pulak dengan line internet takda kat rumah sewa,
so jadik la macam neh. blog terbiar -.-
tapi its okay. sekarang saya nak tulis entry.
tetiba datang pulak idea nak tulis. hmph
*actually lebih kepada geram kot*

ahhh, tak kesah la.
apa nak jadi, jadi laaaa. saya dah tak peduli.
errr bunyi macam serius je kan ? heh
padahal takda la serius saaaaaangat. -.-''

hmmmm, korang-korang.
saya nak tanya la kan.. if ada la orang yg guna barang-barang korang tanpa permission korang, korang rasa apa ?
ada rasa nak marah tak ? geram tak ?
kalau ye, itulah perasaan saya sekarang neh.
geraaaaam sangat-sangat. tapi, saya tak boleh nak kata apa.

saya paling tak suka orang guna barang saya tanpa izin.
if nak guna, bagitau. jangan buat macam harta sendiri, ok ?
i reallllllllllly HATE that !!!!

kehadapan 'awak' yg 'dicintai' :

tolongggg la paham wahai 'awak'.... -.-''
janganla guna barang-barang saya macam 'awak' punya.
sedangkan saya sendiri pon tak pernah nak usik barang 'awak'.
tapi.. ??
'awak' buat barang saya macam 'awak' punya.
sesuka hati jeeeeeee. tau tak ?
bila saya takda, jangan la GUNA, paham ?
tolong la ada perasaan sikit.
pikir dulu boleh ?
cuba orang lain yg guna barang-barang 'awak' macam 'awak buat kat saya, how do you feel ?
of course rasa ANNOYING kan ?
so, same goes to me.

please DO understand.
thank you so much.

hmph, kat sini je la boleh cakap.
kalau depan-depan, memang tak tercakap la.
am i COWARD ? hmmmph
entahla, saya pon tak tahu. maybe ye, maybe tak. pffft -.-

tak kesahla, janji saya puas dapat lepas kat sini.
senang hati saya.
errrrr sampai sini dulu lah.
nanti ada cerita baru, saya tulis lagi ya.

okbai, loveyou alls


P/S : heh, saya rasa berbangga sebentar sebab dapat buat HEADER BLOG dengan jayanya atas USAHA SENDIRI. yahooooo ! kalau tak lawa, biasalah tuh. newbie katakan, heh :p


Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

No comments: