ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Saturday, April 2, 2011

setelah sekian lama ^^


hye semuaaaa !!!
sorrryy sesangat sebab da lama ta tulis pape kat blogie neh,
serius busy sgt2. errr lagi satu,
kat rumah sewa mmg susah mau online, ngee
dan lamaaa jugak la saya ta jengokjengok,
terjahterjah blog korang semua, kan kan ?
entah ape cerita pon tatau la. wuuu T__T
tapi takpe, pasni saya akan cuba untok online sekerap yg mungkin,
kalau online facebook boleh la,
tp.... kalau nak online blog neh yg payah sket,
konpem loadingggg dia lembap nak mati, urghhhhh =.=
bebai kot nak tungguuuuuu !
saya da la jenis yg kuat bebai. hohoho

errr actually saya pon tatau nak cerita apa kat korang are neh,
rasa macam nak cerita semua benda ! hahaha
maklom laa, kan saya da lama ta bercerita or
bergosip2 kat blogie neh, wuuu T___T
so, saya nak cerita apa neh ? grrrr
oklah, pe kata saya cerita pasal hamsterhamster -
yg dalam jagaan saya tuh,
ok dak ? kalau korang tatau pasal hamster neh,
korang leh usya entry saya yg lepas neh ok ? :D

untok pengetahuan korang la kan,
hamster neh da beranak kot bulan lepas.
saya dapat lagi tiga ekor hamster. weeeeee xD
tp bukan nak kata la, serius baby hamster time baru lahir tuh,
saya gelii nak mampuihhh =.=
mana taknya, baby hamster kan takda bulu lagi,
pastu kaler dia plak warna merah2, eeeeiuuwwwww
geli ok =.=
ta sanggop saya nak perati lamalama. hahahaha
tp dalam masa 2-3 minggu ja, baby hamster tuh da besar.
serius saya rasa macam ta percaya ja,
sebab saya ingat kalau takat nak tumbuh bulu,
maybe amek masa kan ?
tp neh tak, sekejap je ohhhhh :D
kagum kagum, peqak jakun semua ada ! ekekeke

sekarang, baby hamster tuh pon da besar,
(wpon takda la besar mana sangat =.= )
tp yg penting, dia da boleh main roda, makan minum dan bermain seperti hamster yg lain,
weeeee suka suka suka ! hikkks :D
comel je kot baby2 tuh, gerammm sangat !
dan yg paling best,
babybaby hamster ta reti nak geget orang, auuuw !
tuh yg saya suka sangat main ngan babybaby hamster -
daripada hamster yg lain :)

errrr tapi kan, tak lama lagi.. tuan hamster neh da nak balek,
maklom la, dia pon da abeh praktikal...
so, mesti dia nak hamster dia balek, kan ?
wuuuuuuuuu T___T
sure pasnih saya akan rinduuuu hamsterhamster neh.
tak kira ! nant saya nak mintak 2-3 ekor hamster kat dia ! grrrr
boleh kan kan kan ? pleaseeeeeeeeee :(
err mengada la plak rasanya, ekeke :P

oklah, rasanya cukup la sampai sini dlu,
nanti saya cerita la pape lagi kat blog burukkkk neh, wuuu
korang sure bosan kan dgr cerita saya yg entah hape2 neh, haih
takpa la, ada saya kesah ? :D
janji saya cerita juga kat blog neh even cerita merapuuu. haha :p
bubyeeee semua, luveyouuu all


"err neh pic saya ngan baby hamster, comel kan ? :D "


P/S : final exam makin dekat, cuaksssss gila !
urghhhh T__T !




Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

No comments: