ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Friday, January 28, 2011

hamster 2011 :)


salam semua.

fuhhh. da nak dekat sebulan aku tinggalkan blog aku neh.
kesian blog aku neh. sobs sobs T__T
bukan apa,aku susa la nak online kat uma sewa aku tuh.
coz line tenet dia cm jebon tau dak ? huhh
kalau nak online kena p kat dapor.
jenoh la macam tuh.
dari aku terhegeh hegeh online kat dapor,
baik aku tayah online langsung. tol dak ? hahaha
errr almaklum la.. line tenet free.
UiTM punya.. tayah bayaq,tapi dok bising gak kalau ta dapat wifi. wakaka
apa punya manusia la aku neh. iskk.
ta bersyukur langsung :P
tapi sekarang da boleh online da tanpa perlu menempek muka kat dapor.
yahooo ! sayang la UiTM ! kahkahkah xD

errr aku macam da lari tajuk plak kan ?
abaikan abaikan. aku mmg sewel sket sejak kebelakangan neh. =.=
actually entry kali neh aku nak cerita pasal hamster.
ada apa hamster neh ngan life aku ? emm ?
tetiba je aku nak cerita pasal hamster.
padahal dulu bukan main pangkah lagi hamsterhamster neh. agagaga
semuanya gara gara hamster neh gigit jari aku smpai berdaraah. aiyoo =.=

tapi sekarang tidak lagi.
aku suda ta takot sama itu hamster.. sebabnyaaaaa..
ehem ! :D
aku sekarang suda jadik pengasoh hamster. err
dengan erti kata lain,
aku tolong jaga ja :)
hamster neh bukan kepunyaan aku sebenarnya.
aku just tolong jaga sementara coz tuan dia tadak kat sini.
so tuan dia ta dapat la nak jaga hamster neh.
tuh yg tuan dia mintak tolong aku jagakan.
mula mula tuh aku cam ragu ragu gak la,
nak jaga ke tak ?
coz aku neh mmg ada kisah silam ngan hamster.
tp nak dijadikan cerita,
aku kuatkan jugak semangat aku neh utk jaga hamster hamster berkenaan :D

at last,aku ta takot da sekarang. :)
hooorayyy ! yipppeeee !!
aku seronok jaga hamster neh tau.
dah la comel comel. gebu gebu. tembun tembun. grrrr
gerammmmm ok ? haha
aku paling suka bila bersihkan rumah hamster. best ! :D
pelik kan aku neh ? well,aku mmg pelik =.= HOHO
haa,kalau korang nak tau la kan..
hamster neh semuanya ada 5 ekor.
pastu dorg neh tersangatlaaaaa hyperaktif ok ?
especially bila jam menunjukkn pukul 3 4 or 5 pagi. demm !
aku tatau pasaipa depa suka sgt main time waktu orang tido.
aku bebai jugak la kadangkadang tuh,
coz rasa macam tido tergannggu kan.
tp disebabkan depa semua comel comel,
aku tahan je la geram aku neh. haha
kalau ikotkan hati,mau ja aku letak kat luar kasik kucing ngap !
tapi aku tade la sekejam itu ok :) dun worry ~
kang mengamuk plak si bapak hamster neh. HOHO

apepon aku sayanggg hamster hamster neh :')
walaupon aku neh hanyalah pengasuh sementara ja. agagagaga
ok meh aku nak tunjuk pic depa kat korang semua !
lets GO bebeh !







amacam ? comel dak anak anak jagaan aku neh ?
comel kan kan kan ? hahaha :D
*nak jugak tuh orang ckp hamster dia comel =.=*

hmm rasanya cukup la aku membebel sampai sini.
nanti aku cerita pape je lagi ok ? muahx muahx ! :)
take care peoples !




P/S : hooyeah,cuti seminggu ! i like !
tapi study jangan lupa,itu harus ok ! haha ;p


Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

7 comments:

chintaliza said...

alooo comel nyer hamster tu..<-- saya dari geng blooger

shaffique said...

tak suka la hamster. kecik sangat. x boleh nak belai2x macam kucing. huhu.


My latest entry : Gadis China - Sebelum Dan Selepas Make Up

CikMomo said...

zaril ; ohh,thanks :)

CikMomo said...

shaffique ; hm,mmg hamster neh kecik. tapi comel laa. geram kot tgk :) bab taleh nak belai2 tuh sy setuju. ekeke :P

Unknown said...

cter pasal hamster,
aku teringat dulu2 aku suke tgok cter hamtaro..
haha

CikMomo said...

ajim ; aah kan,dulu citer hamtaro femes la gak. pastu comey comey belakoooo :P err ta sgka kau pon layan hamtaro gak eh ? ekeke

PendekarPetai said...

patut la lame ilang, da alang2 kat dapur, masak la terus.. kan amalan mulia lagik berpahala 2.... haha