ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Wednesday, October 27, 2010

My Kind of Guy :)


if you're a guy - post this as "my kind of girl"
if you're a girl - post it as "my kind of guy"
to whichever gender you prefer, really.





1. Do you need him/her to be good looking?
hmm,perlu ke ? kalu bg aku,
yg sejuk mata aku tgk sudah la.

tamau hensem2 sgt,
nnt depa menggatai lebih,

takpon pompuan yg dok menggatai ngn depa. kahkahkah ;p


2. Smart?
mestila kena smart.
nnt kalu selekeh serabot serabai,

ta pasal mak aku reject jadik menantu.


3. Preferred age?
sama baya pon ok gak.
kalu tua dari aku pon,
aku tamau ler dia tuh tua sgt.
kang aku jadik janda awal. kahkahkah


4. Preferred height?
dia mesti laa LEBIH tinggi dari aku ok?
kang kalu sama tinggi ngn aku,
cm pelik pulak aku rasa. ekekke ;p


5. How about sense of humor?
mesti,mesti.
sebab kalu aku sedih sedih,
ada laa jugak org nk buat lawak kat aku. :)


6. How about piercings?
berani nak tindik ?
aku tembak dia dulu. HAHA


7. Accepts you for who you are?
ini HARUS yeh ?
dia mesti laa terima aku ngn seadanya,
kalu tak,tayah jadik bf aku ! hikhik


8. Pink hair?
haa ? pink hair ?
bak kata RAIN,
"hitam itu menawan" bukan ?
haha :D



9. Mushy or no?
apa mushy mushy ? -,-''


10. Thin or fat?
ta kesah,
tapi jgn la smpai obes pulak yeh awak. kekeke ;p


11. Black, Brown, Yellow or White (skin color)?
ini saya ta kesah,hohoho


12. Long hair or short hair?
kalu dia rambut pnjang,
aku shave teroih smpai jadik botak licin!


13. Plastic or metal?
apa tetiba plastik ngn metal neh ? haih


14. Smells good?
hoii. sapa nak yg berBAU.
konpem laaa aku nk yg wangi wangi. HAHA :P


15. Smoker?
ok. kalu nk tau laa kan,
aku paling BENCI smoker !
sekian terima kasih :)


16. Drinker?
berani dia nak minum ayaq kencing setan tuh.
aku bg dia minum racun teroih boleh ? HAHA


17. Girl/Boy-next-door type?
entah. yg mana mana pon tapa kot ? kekeke ;p


18. Muscular?
err,kalu ada kira bonus utk aku la kan ? hikhik


19. Plays piano?
bagus bagus,nnt boleh ajar aku. kahkahkah


20. Plays bass and/or acoustic guitar?
better gitar lagi. hohoho


21. Plays violin?
kalu terer main violin,
bangga aku ok ? kekeke ;p


22. Sings very well?
haa,yg neh aku suka.
ta kesah la dia pndai nyanyi ka tak,
yg penting,dia nyanyi kat aku saja sudah. muahaha


23. Vain?
huh ? aku ta perlukan bf seperti ini. blah blah ! ;p


24. With glasses?
actually,ta kesah pon.


25. With braces?
err. kalu takda lagi ok kot ? kekeke


26. Shy type?
kalu dia pemalu,leh la geng ngn aku.
tp jgn ler pemalu sgt ok ?


27. Rebel or good boy/girl?
nak yg baik baik je. kehkehkeh


28. Active or passive?
2 in 1 tapa kot ? haha


29. Tight or bomb?
tetiba bomb ? apa ke mendanya wey ? -,-''


30. Singer or dancer?
dua dua aku tamau ! wekk


32. Hiphop?
yg neh lagi laa. nonsense ! lalala


33. Earrings?
apa earrings2 ?
berani pkai laa kalu nk tercabot telinga tuh.


34. Mr/Ms. count-my-ex-girlfriends-until-you-drop?
err,apakah ini ?


35. Dimples?
ini bonus utk aku. HAHA


36. Bookworm?
jgn la ulat buku sgt,
kang aku pon malu ngn dia,
coz aku neh pemalas nk baca buku. kahkahkah xD


37. Mr/Ms. love letter?
apa love love letter ? TEXT suda.
zaman da maju bukan ? kekeke ;p


38. Playful?
hmm,playful tapa.
jgn playBOY sudah. lalala


39. Flirt?
kalu rasa nak makan penerajang kaki pendek aku,
TRY ler. :)


40. Poem writer?
huih huih.
jgn la nak bersastera ngn aku,

aku ta belajar sastera ok ? haha


41. Serious?
perlu kot,
kang kalu tiap tiap masa tak seriuss,
bahaya gak =.=
buatnya nnt time nak kawin,
dia tak serius,naya aku. kahkahkah


42. Campus crush?
err,tadak kot ? hohoho


43. Painter?
ok je bg aku. hikk


44. Religious?
ISLAM


45. Someone who likes to tease people?
aku ta kesah kalu dia suka kaco org,
tp jgn ler smpai gf org pon nak kaco kan?
ta pasal,selipar aku pon muat muat kat mulut dia. kahkahkah


46. Computer games geek? Or internet freak?
ohh. ini mmg ta dapat nak halang.
semua lelaki for sure suka main game+internet bukan ?
aiyakk.
so,terima je laa. HAHA


47. Speaks 20 languages?
nah haiiii.
bangga aku ada bf cm neh,

tp jgn ckp tamil ngn aku. HAHA


48. Loyal or faithful?
nak dua dua ! :)

49. Good kisser?
err,taktau. tunggu kawen dulu ok ? HAHA

50. Loves children?
mesti laaa.
kalu tak sayang anak,

takkan nak sayang mak dia je ? kahkahkah


haha,bosan punya pasal.
aku pon melayan la jap menda alah tag tag neh.
da lama gila ta buat.
saja nak release tension pas jawab 1st paper tadi. kekeke ;p

so,sape yg baca TAG neh,
anda diWAJIBkan buat ok ? bwahahaha
*aku jahat kan kan kan ?



Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

14 comments:

Aleeya Fishess Maison said...

haha. saye nak yg ensem lah !

ღ Sumomo-chan ღ said...

leeya; haish. hensem sgt nnt ta best lah ! haha

Heidi Shafiq said...

wow seronok.. dah lame xwat tag.. :)

apple damein said...

best care awk jwb those questions

Aleeya Fishess Maison said...

haha. nak yg ensem jugak ! tak kireeeee. lalala !~

beruang said...

ala,
sumomo pkg benci bear la cb bear smoker.
hmmmm

ღ Sumomo-chan ღ said...

heidi ; haha,tau tape. da lama ta jawab tag. so,sekali sekala jwb tag pe slhnya. ekeke ;p

ღ Sumomo-chan ღ said...

aplle ; huh ? yeke ? thanks awak :)

ღ Sumomo-chan ღ said...

leeya ; haa ? nak yg ensem gak ? haha kalu leeya dapat yg ensem2 nnt,jgn lupa kongsi ngn syu tau. kahkahkah xD

ღ Sumomo-chan ღ said...

bear; hmmm. bear smoker ke ? :( berenti cepat ! hoho

hiro said...

eheehe..

ღ Sumomo-chan ღ said...

hiro ; :)

Heidi Shafiq said...

jgn la puji aku lebih2.. :P

ღ Sumomo-chan ღ said...

heidi ; hoihh ! bila masa plak aku puji kau ? hahahaha ;p perasan ! wekk