ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Friday, June 25, 2010

Ade Ke Patot? =.='


hmm,aku tatau nk updet ape senanye,
so aku nk merapu sket je laa. :D
are tuh an,aku g tgk wyg ngn mak aku n adik aku.
kitorang nk tgk citer Karate Kid.
so,da mak aku yg ajak g tgk wyg kan,
aku pon pe ag,ON je laa. muahahaha :P
da smpai2 kat tmpat wyg tuh,
kitorang terserempak plak ngn family kawan adik aku,
pastu mak aku pon tegor2 laa ngn mak kawan adik aku tuh.
&& myb disebabkn mak kwn adik aku tuh ta penah nmpak aku,
boleh die tnye mak aku cmnih,
"sape tu? ADIK syawal ka?"
omg.haha aku adik? :O
*mmg aku gelak besar laa. tp lam aty je. control ayu sket. bhahaha *
pastu mak aku ckp laa yg aku neh kakak syawal.
skali lagi diulangi,KAKAK ye? hahaha :P
ish2,ade ke patot aku disalah anggap sbg adik.
myb sebab faktor ketinggian kot. =.=
okayy,aku ngaku aku mmg rendah gilaaa dr adik aku. haihh
adik aku tuh tinggi cm galah,keding..pastu ape lagi?
dah tu,slalu ejek aku pendek. aaaa. nyampah aku. grr~~~
ta kesah laa,tp aku bangga gak sket2 coz dpt nyamar jadik adik.
muahahhaha XD

"haa,neh laa adik aku yg sengal.
muke budak form 2 mmg cmnih kot,blurr.kui3
neway,best ohh gadohgadoh ngn die. bhahaha :P"


P/S : aiyakk,upenye cter THE LAST AIRBENDER tuh,
bulan 8 bwu ditayangkan kot. haihh =.=
lambat lagi la nmpknyaaa~~


Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

9 comments:

nani :) said...

haha aku memahami sama la dgn aku weii
aku ada 5 adekberadek
2 adek laki bawah aku ramai ingat tu abang aku
org dah ingat aku anak ketiga dah
wakaka awet muda gituuuu :D

ஐ Nurul-chan ஐ said...

nani; hahaha,bagus2. ada gak yg memahami diriku yg kerdil neh. bhahahaha :P *ceh,poyo je ayat*
betol tuh,yg awet muda tuh..aku sokongggg sgt2. kui3 :D

Eciz said...

KAHKAH. saya ada spupu mcm kamu. dia salu di anggap adik. sebab dia pendek.

adik dia pulak, bdn tegap. tinggi. mmg nampak matured la.

kalo jalan ngan saya pun org ingat saya adik kot. HUHU

sbb spupu saya tu muka sbijik mcm saya. huh

ஐ Nurul-chan ஐ said...

eciz; hahahaha. tamao~~~~saya nk tinggiiii..tapi tamao badan tegap2. bhahahaha :P papepon,sy ta kesah dianggap sbgai adik..coz ase cm syokkkk plak. kahkahakah XD *cik nurul,sila sedar diri ya? lalalalala :D

fatin zulkifli said...

keh3.
adik pun boleh syud.
aku tak kisah.
sebab, kita sama2 kecik ;P

ஐ Nurul-chan ஐ said...

faiz; hahaha. err,ang je kot yg kicik. aku besarr. muahahha :P
muahmuahmuah,syg ang !

beruang said...

wah..
igtkn awet muda,rupanya faktor ketinggian..
hihi

AkU said...

TAK PATOT..TAK PATOT...^^

ஐ Nurul-chan ஐ said...

beruang; hahahaha,awet muda skaliiii laaa weyyyy. :P

aku; yes !! ade pon yg sokong !! hihihi ^^