ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Tuesday, February 16, 2010

ouh,La Cosena! =D


hi guys!!
i'm backkkk~huahaha XD
*cett,ade dowg heran aku kembali ke tak?=.="*
okeh,malam neh aku juzt nk taip entri pendek jep.
& semestinya entri aku kali neh berkaitan ngn title kt ats tuh.
"La Cosena"???
ade ape ngn name tuh?
name sape plak aku rembat?wakakaka =p
ke name mamat yg aku syok?ahaks!
*maaf,itu tadak kaitan langsung k?lalalla~*

okeoke,straight to the point la an.
ekcelli tuh name restoran.
restoran ala-ala western food sket. hehe
tp ade jep masakan melayu kt situ.
aku ulang lagi sekali,
retoran tuh wat western food & masakan melayu k?
kalu tetbe kowg sje2 p carik masakan cina or india or
pape jep yg ta berkenaan,
mmg ta dapat la eden nk tulun.wakakaka XD
oke,sorry. gurauan sebentar. jgn terase k? kang aku mjoks.
eh,eh,eh. pasaipa plak aku nk mjoks?
tadak kaitan k?ciknurul jgn bajet femes k?
geget muntot kang. nyahahha =pp

so,ape masalah aku yg tetbe nk p cter or a.k.a promote restoran tuh?
bukan ape,aku sje jep nk gtaw kt kowg.
yg are neh abg sulung kau blanja aku.
eh,sat2. bukan abg sulung kau tp AKU. wahahhha xD
oke,enough nurul. kang ade yg ,makan penyepak kaki satg. lalalala~
&& pembetolan gak di situuu,bukan along aku blnja aku sowg.
tp SATU fam aku. hehhehe
mmg lepas gak la ngidam aku nk makan kat situ.
kalu nk makan western food an,
macam chicken chop,lamb chop,beef steek tuh la an.
fam aku mesti p restoran tuh,kira macam tuh restoran feveret fam aku.
wpon ade berlambak2 restoran yg wat western food kt tmpat aku neh,
tp sumer tempat tuh mmg taleh nk challenge La Cosena!!
La Cosena mmg di hatikuu~
*tetbe berkumandang lagu UiTM,"Uitm DiHatiku"! hahaha*
sampaikan along aku tuh,
asal balek uma jep an,mesti die ajak p makan situu.
macam la kat KL tuh tadak?kui3 =p
uish,aku p kutuks abg aku plak,
kang die tamo blnje ag,pdn muka! wahahha
neway,aku ase smpai sini dah la. aku nk mepek ape pnjg2.
kang lebih kuah dr sudu plak.
ehh,btol ka aku pnye peribahasa tuh? kihkihkih
lantak la,janji sipi2. hhoho
k,meh aku nk tayang gambar2 yg aku smpat amek td. weee~XD

Warning! Jgn Terliur Oke????hehhe

"milo FLOAT,guava juice,& kiwi juice"

"haa,yg neh mak aku punye makanan.
Black Pepper Chicken
name die.
dap3! XD"


"&& yg neh aku punya! Chicken MaryLand~nyum3!! =D"

"yg neh plak Gipsy Cutlet namenye.
Along aku punye menu. wakakka xP"


"adik aku pnya taste,Chicken Chop!
tade name spesel,coz neh yg normal punye. kuikuikui =p"


"tgk pinggan kami,LICIN kan?kan? wahahah XD"
*macam berbulan ta melantak*


P/S ; kenyang,da pon kenyang.
esemen ta siap2 ag! warghhh~~~~~
tulun,tulun!!!! =,="


Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

3 comments:

Anonymous said...

SEDAP YEAHHHHH!!!! nk!!!!!!

CikMomo said...

mai; nak??? meh ar datang kedah. muehehhe ;p

Raji and Yeen said...

dasyat tol makann der..
hohohoh