ღ BLOGGERians ღ

ღ Anda suka Blog ini ? :) ღ

Thank You for LIKING my BLOG dears :) LOVE YOU ALL !!

Thursday, April 30, 2009

Bile pelajar aliran SAINS berCINTAN.......



Aku
: Kasihku, ketumpatan cintaku padamu ialah jisim hatiku di bahagi isipadu jantungku. Masihkah kau tidak membuat sebarang anggapan??

Kau : Aku tidak percaya kepadamu kerana kau ada kekasih baru untuk menjalankan tindak balas penggantian ke atas diriku.

Aku : Kau jangan salah ertikan kecerunan garis lurus hatiku ini, kerana aku dan dia masih lagi unsur dan bukannya sebatian.

Kau : Tapi, aku berasa seperti kasihmu berkadar songsang dengan
kesetiaan yg kuberikan.

Aku : Tapi, cintaku padamu adalah pemalar!

Kau : Aku masih belum mengerti lagi kerana penyelesaian yang kau
berikan masih lagi belum sahih.

Aku : Tapi, aku mengamalkan hukum newton ketiga di mana tindak
balas cintaku bersamaan dengan cinta yg kau berikan.

Kau : Kau jangan bohong! Aku telah mengetahui bahawa kau adalah
'random' yg mempunyai janji-janji manis yg bergerak secara rawak.

Aku : Itu adalah fitnah yg telah tersebar melalui proses
pencaran dan perolakan.

Kau : Tetapi, mengapa kau membuat tempoh perkahwinan
kita mengalami rintangan?

Aku: Aku harus menggunakan perintang boleh laras
untuk mengurangkan rintangan itu.

Kau: Adakah kita akan berpadu secara kimia?

Aku: Itu masih belum diketahui, tetapi hasilnya nanti
dapat dilihat dengan menggunakan mikroskop cahaya.

Kau: Aku khuatir kau akan bertemu dengan yg lebih aktif dan
bertindak balas dengannya.

Aku: Nampaknya, kita sedang bercinta tiga segi dan haruslah menggunakan
hukum-hukum penyelesaian segi tiga untuk menyelesaikannya.

Kau: Tapi, aku telah memberi cintaku dalam magnitud dan arahnya sekali.
Masihkah kau tidak percaye?

Aku: Ya, aku percaye. Tetapi aku mahu semua itu dalam bentuk lazim.

Kau: Itu semua boleh diabaikan, yang aku mahu ialah tempoh perkahwinan
kita harus mengalami pecutan yg seragam.

Aku: Kau harus bersabar, kerana sabar itu 0.5 dari iman.

Kau: Tapi, imanku adalah infiniti!

Aku: Aku tidak fikir yang iman kau infiniti kerana
kau belum mendarabkannya
dengan 6x10^23.

Kau: Kau membuat kemarahanku meruap-ruap.
Nanti bila tekanan ku melebihi

tekanan udara, kau jugak yg susah kerana aku akan mengalami hemolisis.

Aku: Aku sekarang bukan aku yg dulu lagi, aku telah mengalami plasmolis.

Kau: Kau betul-tul menyakitkan hatiku ini. Ku sangkakan kau intan, tetapi
rupa-rupanya kau grafit. Pergi kau dari sini. Biarkan aku sendirian... .....





P/S : haha,,ne rekaan jep k?membe ak send kt emel ak?
cm ngek jep cter kt ats tuh an?hak3 XD
bley plak cmtuh..
abes,,kalu dak2 aliran laen bercinta cmner lak???MySpace
aiyoo~~ haha



Anda suka entry ini ? TERIMA KASIH banyak banyak yeh sayang :)

32 comments:

nur nina said...

klu aliran sastera.. msti la ayat bunge2.. jiwang giler!~ haha

OREOO said...

ahhaha..
tp..xbape dapat ditect term yg digunakan..
sbb skarang lam english..ehehe

+MisZ NuRuL+ said...

nurnina: hahaha btol3!! kalu akaun lak?kahh3 :DD

aKiMaRu aRchMaL said...

hahahaha..
ayat2 die mmg cambesh..
nk try gune la..
msti sape yg trime tu tpinga2 (klo bukn dak sc la)..
muehehehehe

+MisZ NuRuL+ said...

oreoo: ehee mmg pon!! ta bpe phm cgt coz ckrg an kite blja lam BI??wakakaka :DD dussh3!!

+MisZ NuRuL+ said...

akimaru: kah3..bek jgn gne!
silap aribulan..dowg pk laen?hak3 :DD

s. u. f. i. said...

haha!

this is funny~~

:P

Zufar said...

salam..wah2..
ayt sains jer..
ayat fiz mlambak..
kalakar arr..

+MisZ NuRuL+ said...

sufi: mmg klako pon! siot jep..haha

zufar:kate aliran sains?kahh3 :DD

sajeedhani. said...

haha.
lawak2.
da pena bace da before diz.
huhu.

+MisZ NuRuL+ said...

sajeed: haha..ne emel lame senanye..hehe :DD so,,myb la ad yg da pnah bce?kui3 :)

AkuAyie said...

gagaga~...aku pernah dgr joke ni..
adeh.. x romantik langsung ar diorang ni..

x romantik sbbnyer, aku bukan dak sains.. haha!!

+MisZ NuRuL+ said...

akuAYIE: haha taw tape..ta romantik lgsg!hahaha && ak pon bukan dak sc?ngee~~ :DD

anna-RR said...

haha.
lawak la.
sure kalo aliran sastera ayat yg jiwang2.
ayat power gitu.
haha.

+MisZ NuRuL+ said...

anna: haha..konpem cgt! mmg jiwang thap karma la? cair2 abesh! haha tp kalu dak akaun??kahh3 :DD

azzaliena suziantie said...

haish..dak sains pon tak der lah smaapi gituh
hahaha

maisyara pot! pot! said...

ahaks! dak2 aliran sains kt skowla mai bcinta ta de pown cm ney...

skng ney kne wt dlm bahase inggeris ouh... coz, science dlm BI ouh! :P

cik erin said...

hahah. gaya bdk SAINS bercinta. *terasa* :P
nasib baik skrg dlm tempoh berpantang cintan cintun. hahah.

+MisZ NuRuL+ said...

sisazza: ne myb sains dlu2 kowt?time BM pnye?kahh3 :DD

mai:hehe nk trnslet lam BI ta pndai ouhh....ngehehhee :DD

+MisZ NuRuL+ said...

cikERIN: ehh2..npe terase erin yunk?
hahaha :DD yep33,,pantang2 ler lam cintan cintun ne..ag beshh!! wee~~ :DD haaha

nadd said...

baek dr cinta budak sastera..
nad akan amik mase yg lame gile utk phm ayat2 bunge2 tu..
hehe...
da la nad niy mmg anti bunge..
hahaha...

+MisZ NuRuL+ said...

nadd: yekew??aiyoo~~hahaha :DD
tp kalu nk phm ayat2 cinta dak sc ne mmg payah ouh? ta phm! ngee~ :DD
*asenye,,tade mknenye dak2 sc nk cintan cmnih!kahh3*

nur nina said...

klu akaun.. sure kuar sgala DEBIT KREDIT ksih syg.. PERKONGSIAN hidup.. SAHAM diri.. CEK sbg hantaran.. hahahahaha

milimilo said...

kelakar la..kalo dak law,cmane la pulak term nye..nsb bek xbcinte dgn bdk cos law gak..huhu

princessfrogy said...

hehe...
kalo cikfrogy borak2 dgn min ho.. kitorang guna slalu guna peribahasa.
yela nak mantapkan peribahsa si min ho tu..
(de kaitan ke ngan post ni??)
haha saje je nak bagi nurul jeles..

+MisZ NuRuL+ said...

nurNIna: klako la u ne!! hahaha
tp btol gak tuh??nnt abes kuar sumer tajok2 akaun!! muahahha :DD

+MisZ NuRuL+ said...

milimilo: eshh,,kalu ngn dak law..
mao nye...tensen!!! hahaha
tp ta kowt?ehh,,ade ew? kah3 :DD

+MisZ NuRuL+ said...

missfroggy: ahh,,tamao layan misfroggy! kua tajok~ hehe
*senanye jelesh jep!kuang3* :DD

Indera said...

klako siot!!
dah lama tinggal term2 tuh!.
hahahaha

+MisZ NuRuL+ said...

indera: aih? da ta ingat lgsg ew?hehe :DD

penjenayah.merah.jambu. said...

cube bayangkan budak aliran masakan buat menda alah ni..
mesti kelaur belacan,lesung,belanga semua kan..
hihi..
nice!

+MisZ NuRuL+ said...

penjenayah.merah.jambu: yeahh,,i think u rite!! muahaha~
konpem kua memcam alatan masakn..kah3 :P